Re: DirectX przestal widziec Voodoo

Autor: Jarek K (jarekk_at_ci.comarch.pl)
Data: Thu 15 Mar 2001 - 13:53:45 MET

> Mam taki maly problemik. DirectX 7 nagle nie wiadomo czemu przestal
widziec
> mojego dopalacza 3dfx Voodoo 1. Drivery niby sa zainstalowane ale Dxdiag
nie
> widzi w ogole drugiej karty (normalnie byly 2 zakladki ekran - jedna od
> karty 2d druga od Voodo, teraz jest tylko 1). Zaobserwowalem to przy
drugiej
> probie uruchomienia dema gry Tony Hawk's Pro Skater2 Pierwszy raz bylo bez
> problemow. Kiedy drugi raz probowalem zamiast menu glownego mialem czarny
> [...]

Witam

Ściągnij najnowsze sterowniki do Voodoo 1 ze strony producenta.
Miałem podobny przypadek ( DM 3D II) przy próbie uruchomienia gry TR 5.
Chwilę szło a potem system wieszał się w przypadkowych momentach. Po
zainstalowaniu najnowszych sterowników jak ręką odjął. Możesz też podmienić
DirectX 7 na 8.

Powodzenia
Jarek K