Re: Sound Blaster - problem

Autor: Jarek K (jarekk_at_ci.comarch.pl)
Data: Thu 15 Mar 2001 - 13:41:24 MET

> Mam sobie kompa PIII + Via Apollo Pro133 + Sound Blaster Live Value +
> WinME. Ostatnio postanowiłem zainstalować starego gamepada - jednak
> pojawiły się problemy z Creative Gameport. NIe zastanawiając się długo
> (tu był mój błąd) usunąłem wszystkie sterowniki od creative (czlyi
> m.in. sterownik gameport i sb live). Następnie restart i instalujemy
> to od nowa - za pomocą dostarczonej z kartą płytki cd (wszytko robi
> się automatycznie). Niestety - drivery do karty się nie zainstalowały
> :((( W menedżerze urządzeń pustka, nie ma nawet "nieznnych urządzeń".
> [...]

Witam
Jeśli już zdecydowałeś się na przeinstalowanie Windows to koniecznie zrób
wczśniej Format C: Jeśli zostawisz stare katalogi systemowe to podczas
kopiowania plików program instalacyjny dojdzie do wniosku, że ma nowsze
drivery na dysku niż te na płytce i ich nie podmieni.
W ten sposób robi się zamknięte koło. Co prawda nie mam WinME, ale sądzę, że
filozofia systemu jest podobna.

Powodzenia
Jarek K