Sound Blaster - problem

Autor: porzeraczmuzguw (news_at_pozmu.com)
Data: Fri 09 Mar 2001 - 14:23:20 MET

Mam sobie kompa PIII + Via Apollo Pro133 + Sound Blaster Live Value +
WinME. Ostatnio postanowiłem zainstalować starego gamepada - jednak
pojawiły się problemy z Creative Gameport. NIe zastanawiając się długo
(tu był mój błąd) usunąłem wszystkie sterowniki od creative (czlyi
m.in. sterownik gameport i sb live). Następnie restart i instalujemy
to od nowa - za pomocą dostarczonej z kartą płytki cd (wszytko robi
się automatycznie). Niestety - drivery do karty się nie zainstalowały
:((( W menedżerze urządzeń pustka, nie ma nawet "nieznnych urządzeń".
Próbowałem jeszcze zainstalować te sterowniki ręcznie, ale efekt był
taki sam - czyli brak efektu :( W odruchu złości postanowaiłem
przeinstalować Windwos - i znów to samo, karta nie została wykryta. Co
robić? Czy ktoś miał już podobne problemy? Z góry thx za jakąkolwiek
pomoc.
Pozdrawiam.

--
 pozdrawia         news_at_pozmu.com