Polaczenie kalkulatora z PC-tem - Problem z portem (?)

Autor: Adam 'aimsoft' Michalski (aimsoft_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 15 Mar 2001 - 13:24:24 MET

Mam problem:

Posiadam kalkulator CASIO Algebra FX2. Zainstalowalem sobie pakiet
komunikacyjny FA-123 i probuje przeslac dane ale ni cholery ani w jedna ani
w druga strone - communication error (wyswietla to na kalkulatorze).
Probowalem wszystkie porty (com1, com2,... com4) ale nie cholery... Z tylu
kompa mam 2 wyjscia com i na obu probowalem na wszystkich kombinacjach ale
ni cholery. Nie wiem co z tym kurcze zrobic. Mam zapchane porty bo mam
modem, ale jest zainstalowany na com3 (sam nie wiem w sumie jak to mozliwe,
bo przeciez mam standardowo 2 porty com), wiec com2 powinien byc wolny...

Prosze o pomoc.

Walery