Kto z grupowiczow ma WinFasta GeForce2 GTS [nie MX] na plyc.gl. z BX'em ???

Autor: TomeG (tomeg2_at_kki.net.pl)
Data: Thu 15 Mar 2001 - 13:27:25 MET

Pytam, bo chialbym wiedziec czy sprawdzaliscie czy stabilnosc ww. karty
gdy ustawione jest w biosie Aperature Size na wartosc wyzsza niz 16 MB.
Bo ja mam problem - gdy ustawie wiecej niz 16 MB, gry mi sie wywalaja. A
plyta to MSI 6163 Pro. Moze ktos tez ma Leadteka GTS2 i MSI ??? Jesli
tak to prosze o pilny kontakt. Musze wykluczyc czy to karta czy plyta...
Wtedy bym prosil o zrobienie testow, ale to pozniej...[jesli sie ktos
znajdzie].
__