Re: gf 2mx creative

Autor: Luka (paranid_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 15 Mar 2001 - 12:26:34 MET

Użytkownik "STUK" <stuk_at_lexmedia.com.pl> napisał w wiadomości
> Czy przy intensywnym, wykorzystywaniu (np. jakis rendering w opengl czy
cos, co mocno
> wykorzystuje jej procesor) temperatura nie jest zbyt wysoka? Bo trudno
zeby procesor
> graficzny grzal sie za bardzo wyswietlajac pulpit w windows w
rozdzielczosci 1280x1024...

Prawde mowiac mam taka karte pracujaca na 185/340 czyli pamieci dosyc
podkrecone w porownaniu do 286 oryginalnego.Czy sie grzeje ? Jasne ale nie
wystepuja zwisy,zadne.Przymierzam sie do zalozenia radiatotora na pamieci
ale nie wiem czy mi sie chce z braku zwisow.A co do tej karty to gdzies
chyba na benchmarku testowali MXy, podkrecali je i znow testowali i wlasnie
Creative byla jedyna karta ktora grzala sie do 70 stopni ale pracowala bez
problemow dalej.

--
Z pozdrowieniami           Luka