Re: gf 2mx creative

Autor: STUK (stuk_at_lexmedia.com.pl)
Data: Thu 15 Mar 2001 - 10:25:23 MET

Użytkownik "Wojciech Giersz" <chektor_at_io.gliwice.pl> napisał w wiadomości
> Czy mozna zaufac tej karcie-chodzi mi o stabilnosc pracy?

Tak.

> Otoz creative geforce2mx pracuje bez wentylatora jak i bez RADIATORA!!!!!!
> czyli z golym chipisetem nvidi !!!!!

I co z tego? Skoro producent takš kartę sprzedaje, to znaczy, że pracuje
poprawnie (Creative to nie Daytona, czy inny PC-Chips). A dzięki takiemu

Creative jest znany jako producent dobrych kart _dzwiekowych_ i bardzo kiepskich napedow
CD-ROM oraz kart graficznych, ktorych ja osobiscie bym nie kupil tak jak jakiegos PC_Chips
czy Daytona. Osobiscie mam Winfast-a ma zamontowany radiator z malym wentylatorkiem
(bardzo cichy zreszta) i temperatura nie przekracza 30 stopni C.

> moze ma ktos te karte to niech da znac o stabilnosci...

Mam. Dołożyłem chłodzenie, bo podkręciłem. Przy normalnym taktowaniu nie
jest potrzebne.

Czy przy intensywnym, wykorzystywaniu (np. jakis rendering w opengl czy cos, co mocno
wykorzystuje jej procesor) temperatura nie jest zbyt wysoka? Bo trudno zeby procesor
graficzny grzal sie za bardzo wyswietlajac pulpit w windows w rozdzielczosci 1280x1024...