Re: Monitor 19''

Autor: Aldi (konto111_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 15 Mar 2001 - 10:49:46 MET

> Cześć
>
> Chcę kupić monitor 19 calowy i ostatnio zobaczyłem taki oto monitor LG
> Flatron 915 FT Plus za około 2300zł. Chciałbym się dowiedzieć od
szanownych
> grupowiczów czy ten monitor jest wart takich pieniędzy.
>
> Pozdrawiam Marcin

mam ten monitorek od dwóch tygodni
generalnie jestem zadowolony, ale pierwsze wrazenie wcisnelo
mnie w fotel... ogrom, to sie cisnie na usta
ale fakt, w corelu ekran jest olbrzymi...
mialem tylko problem z dzialaniem programow direct3d
po wlaczeniu jakiejs gry (albo filmu divx) dzialalo jakies 2-5 minut
i zwis... pomoglo zainstalowanie usb-monitor.... jak reka odjal

zasadniczo monitor jest fajny i nie mam zastrzezen... tylko miejsca
zajmuje w cholere

pozdrowienia

Aldi