Re: Wyciaganie myszki z gniazdka [OT]

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl)
Data: Wed 14 Mar 2001 - 23:01:20 MET

DooMiniK wrote:

> ps. a kto pamięta, że nie można było chodić po pokoju, gdy coś
> się wgrywało w "NORMALu" ???? ;-)

Miałem w domu drewniamą podłogę, co się uginała lekko :)
Ale kiedyś trafiłem na taką kasetę, że giera weszła dopiero jak
"streamer" postawiłem na boku. Innym razem trzeba było majtnąć magnetem w
jednym miejscu taśmy (szczęście, że na początku gierki) i wtedy
niwelowało się jakieś tam zagięcie ... ech ...

--
        Artur Gawryszczak