Re: 128 Ram i Winda 98 problems

Autor: housik (housik_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 14 Mar 2001 - 17:07:54 MET

     Ram jest w porzadku . Owszem wyskakuje blad pamieci, ale jak badam
pamiec w NU a w systemie jest 318 MB RAMU (przy 128 jest wszystko oki) ...
Owszem Norton pokazuje dane wziete chyba z kapelusza - porownalem z danymi z
Monitora Systemu.- tu co innego i tu co innego .. A ja jestem chyba
przewrazliwiony. Co ciekawe jak w w systemie jest 64MB to winda wg Nortona
odwoluje sie do pliku wymiany , natomiast jak juz jest 128 to Win98 nie
dopuszcza do takiej sytuacji i laduje wszystko do RAMu , a jak jest cos
powyzej to ciach i generuje blad ...

pozdro

housik

--