Re: Temperatura pracy Durona 800

Autor: Tytus160 (tbadura_at_ae.katowice.pl)
Data: Wed 14 Mar 2001 - 14:39:02 MET

On Wed, 14 Mar 2001, STUK wrote:

> Zgadza sie.
> Wg programu hardware monitor w windows temperatura wacha sie od 49-55 stopni nawet jak
> odtwarzam divx. Wprawdzie wykorzystanie procka jest wtedy na poziomie 32% ale poki co sie
> nie martwie (a tym bardziej jesli temperatura jest zawyzona). Gorzej moze byc jak zamkne
> obudowe (na razie jest otwarta :). Ale jak to ktos pisal do 90 (a nawet do 70 stopni)
> jeszcze daleko.
>
> Dziekuje wszystkim za odzew :)
>
> Pozdrawiam,
> Rafal

A jak juz masz otwarta obudowe to dotknij palcem radiatora :)
Moze sie okazac,ze to czujnik temp. troszke klamie.
U mnie C500 mial podobno (wg BIOSu i HardwarDoc) 51-59C - przylozylem
palec i sie przekonalem jak jest naprawde (35-38C) - ale to podobno wina
mojego Abita...
 Pozdrowienia.
| Tomek Badura, IRC nick: Tomik (Tytus) |
| E-mail: tbadura_at_figaro.ae.katowice.pl |
| Niektorzy ludzie trzymaja sie ode mnie z |
| daleka. DZIEKI. Wyreczacie mnie. |