Re: Viewsonic PF775

Autor: Leszek (kuczap_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 14 Mar 2001 - 14:48:25 MET

Ja niestety mialem pecha bo w 2 tygodnie po kupnie (nowy w sklepie) prawie
po kazdym wlaczeniu monitora na jego ekranie mam kolorowe plamy. Czasami
musze wielokrotnie go rozmagnesowywac zeby obraz byl czysty ale i tak po
restarcie plamy pojawiaja sie na nowo. Prawdopodobnie uklad rozmagnesowujacy
maske przy wlaczeniu dziala nieprawidlowo.

Leszek

Uzytkownik "Mirosław MARKIEWICZ" <mm21318_at_sgh.waw.pl> napisal w wiadomosci