Re: POMOCY PRZY MITSUMI CD-R 2600 TE

Autor: Janusz (alr7_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 14 Mar 2001 - 14:13:52 MET

Hej!

Użytkownik Michał Piątek <michalpiatek_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:98namt$nti$1_at_news.onet.pl...
> Czy ma ktoś z Was taką nagrywarkę ?
> Czy warto jąkupić po dosyć niskiej cenie ?
> Pomóżcie .. !

Ja ma Mitsumi 2400 (czy jakos tak) i dziala bezproblemowo (nie mam
porownania z nowymi modelami, ale jak nie udalo sie nagrac plyty, byla to
zazwyczaj moja wina, nie nagrywarki), uzywam glownie do archiwizacji danych.
Nie wiem co rozumiesz pod pojeciem "niska cena", ale trzeba by sie
zastanowic, bo podobno (nie jestem fachowcem) laser ma okreslona
zywotnosc... .

Pozdr.
Janusz