Re: IBM i FIC

Autor: Justyna Biała (nell69_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 14 Mar 2001 - 13:45:20 MET

>No, to może spróbuj zrobić upgrade BIOSu, powinno pomóc. Chociaż nawet,
>jeżeli Twój BIOS ma kłopoty z dużymi dyskami, to powinien przynajmniej
>odczytać dysk do 1024 cylindra i rozpoznać go jako 8,4 GB, ale upgrade
>BIOSu tak czy owak w tej sytuacji jest chyba jedynym wyjściem.

Domyslam się, ale dlaczego nie wykrywa początku dysku jak sam mówisz, ze
powinien?

>To pytanie jest w zasadzie niepotrzebne (chyba :-)), ale na razie jakiś
>dysk Ci na tej płycie biega i nie ma problemów?

Biega, az mu sie uszy trzesa :)
Seagate 6.4MB

Ale co to zmienia?

Mam jeszcze pomysł z kupieniem drugiej tasiemki, bo na płycie wyczytałam że sa
dwa gniazda odzielne dla mastera i dla slavea, ale wowczas nadal niewyjasnione
byloby dlaczego kiedy samego go podlaczam to nie jest widziany (zworki na
master).

pozdrawiam
nell