Re: SL 75 KAV - OPINIE?

Autor: Krzywarp (krzywarp_at_yoyo.pl)
Data: Wed 14 Mar 2001 - 11:43:46 MET

> Mysle wiec, ze plyta Solteka nie jest tu jakims szczegolnym powodem
> do zmartwien. A gadanie, ze sposrod tylu plyt dostepnych dla
> Athlona/Durona do kupienia nadaje sie tylko Asus lub tanszy
> Microstar uwazam za bezsensowne. Nie mowie, ze Soltek jest
> najlepszy na swiecie, ale przy swojej cenie, mozliwosciach i
> dolaczonym oprogramowaniu Symanteca warto chyba wziac go pod uwage.

Ja bym jeszcze radził EPoXA EP-8KTA3 na VIA KT133A lub Iwill KA266 na
ALi MGiK1. Być może nie są najszybsze w swojej klasie, za to na
pierwszej z nich pobito jak na razie rekord podkręcenia Athlona, a druga
to w sumie tania płyta obsługująca DDR RAM. Obie przy tym są bardzo
stabilne i, co najważniejsze, nie posiadają wygórowanej ceny.
pozdrawiam
Krzysiek