Dziwne problemy z Geforce1 DDR :-<

Autor: demoman_at_idea.net.pl
Data: Wed 14 Mar 2001 - 08:30:31 MET

Witam !

Nie miała baba kłopotu i zmainiła Geforce2MX na Geforce1DDR :-)

Mój konfig.
Procesor Duron 600Mhz_at_800MHz (1.725V) , Płyta głowna Microstar K7Pro2 z
najnowszym Biosem , pamięc 196MB RAm 133Mhz (ustawienia SPD) , muzyka Aopen
Yamaha 744Pro , cdrom LGx52 , kieszeń HDD , HDD Samsung 13GB , karta sieciowa
PCI.
Oprogramowania Win98 SE PL + Dx8.0 + stery Nvisia 6.50 + Via serwise Pack 4.29

Problem jest dośc dziwny.
Wystąpił juz z 2-3 razy od początku jak posiadam grafikę.

Otóż w pewnym momencie w systemie Win98SE (np. podczas gry , oglądania filmu
lub na samym pulpicie) zaczynają pojawiać się śmieci (bardzo duże , takie nie
pozwalające na dalszą pracę). Później zalezy od systuacji system zawieszał
się lub dał się zresetować.

Po ponowym resecie systemu , łąduje się system Win98 , nastepnie następuje
czarny ekran z migającym kursorem i system Win98 nie ładuje się juz dalej.

W takim wypadku należy uruchmić jeszcze raz komputer , wybrać 640x480x16
color , z takimi ustawieniami przereastartować , naseponie zmienić na
640x480x16bit , znów przerestartować , zminieć wreszcie na 1024x768x32 bit.
Wtedy system zaczyna dziaąłć (windows się łąduje ok.)
W przypadku zmiany odrazu rozdzielczśc z 640x480x16 kolor na np. 1024x768x32bit
system widows podczas ładowania znowu staje na czrnym ekranie z migającym
kursoprem.

Co to może być ? Czy to wina zasialcza ? jest to bardzo dziwne bo system
wyglada że działa stabilnie (nawet z AGPx4 - obecnie sprawdzam ale nie zawiesil
mi się) Więc nie jest to wina AGPx4 gdyż system niue wstawał też na AGPx1.

Nie wiem może układ karty graficznej się przegrzewa ? Hmm , mam kiepską obudowę
więc może ciepło panujące w obidowie to powoduje ? Zmiejszyłem trochę core
karty graficznej z 135 na 130Mhz , pamięc zostawiłem w spokoju na 340Mhz.
Moze to wina sterów 6.50 ? Ludzie narzekają na te stery ... Moze jakieś inne ?

Czy jest to uszkodzona grafika ? jesli tak to w bardzo dziwny sposób , może
zasialcz ? Ale chyba nie , więć co ?

Pozdrawiam
/// Kaszpir ///