Re: pomocy

Autor: Kashack (kashack_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 14 Mar 2001 - 01:19:46 MET

Użytkownik samochodzik <samochodzik1_at_priv4.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:92tj3q$v9$1_at_news.tpi.pl...
> poszukuje programu którym mógłbym zapisać taśmę magnetofonową na dysk
> poprzez wejście line w karcie dźwiękowej a potem przegrać na CD
> wszystkiego najlepszego

Chodzi o audio? np. rejestrator dzwiekow :)
dane np z kaset 8bitowcow ? - kup 8-bitowca z magnetofonem i przegraj po
kabelku ew. przez modem (nic innego mi nie przychodzi do glowy).

Kashack