pomocy

Autor: Jarek Zawojowski (yarotm_at_interia.pl)
Data: Tue 13 Mar 2001 - 17:36:34 MET

wiem ze to w sumie nie ta grupa, ale strasznie mi sie spieszy i napisalem
na kilka. Tutaj siedza same fachowcy, wiec moze mi pomozecie.
otoz szukam programiku, ktory pliki pomocy (*.chm, *.svh) moglby
przekonwertowac na cokolwiek innego, tak zeby w koncu dostac zwyklego
doca. - taka odwrotnosc htmlhelp'a. Musze na gwalt zrobic instrukcje do
staroffice'a a w interku nie znalazlem nic ciekawego.
jeszcze raz przepraszam niezainteresowanych - pozdrowionka dla wszystkich
grupowiczow i... HELP ME!!! ;-)