Re: najlepszy twardziel

Autor: MGB (mgb_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 13 Mar 2001 - 19:20:20 MET

Hi!

<atw2001_at_poczta.onet.pl> napisales(as):

>Jako ,ze pojawily mi sie bad sektory na amen musze kupic w tym tygodniu nowy
>dysk o poj. ok. 20-30 GB , a moze i wiekszy.

Fujitsu 40 GB na lozyskach olejowych za ok 600zl.

>Czy warto kupowac 7200 obr czy tez jest tylko bajer ,o
>ile wydajniesze sa takie dyski ??

Bajer. Nie wyczujesz roznicy jesli nie parasz sie ostro bazami albo
obrobka video.

>Jak z glosnioscia ,szukam w miare cichego.

Fujitsu ujal mnie tym ze NIGDY go nie slychac.

--
- mgb_at_priv.onet.pl - |"Wroga najlepiej zabic z duzej odleglosci,
- ICQ #49474044 ---- | bez ostrzezenia, strzalem w plecy. O honor