najlepszy twardziel

Autor: atw2001_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 13 Mar 2001 - 19:15:36 MET

Jako ,ze pojawily mi sie bad sektory na amen musze kupic w tym tygodniu nowy
dysk o poj. ok. 20-30 GB , a moze i wiekszy.

Jakie dyski poleceacie? Czy warto kupowac 7200 obr czy tez jest tylko bajer ,o
ile wydajniesze sa takie dyski ?? Jak z glosnioscia ,szukam w miare cichego.

jakie firmy polecacie .?? IMB raczej chyba odpada ,bo za duze ryzko ,ze zacznie
sie sypac. Prawdopodobnie wypuscili jakas wadliwa serie i dlatego. Jest np.
quantum 7200 obr. ,20 GB za 600 zl lub np. barracuda III 20 GB tez za mniej w
eicej tyle samo.

Moja plyta to asus P2B ze starym biosem bo PIII 500 widzi mi jako p II 500 :-)
(trzeba bedzie zmienic bios), 196 ramu , i sporo osprzetu ( DVD, Karta video)

prosze o porady