Re: co padlo - plyta czy procek?

Autor: Przemek (przemekw_at_ists.pl)
Data: Tue 13 Mar 2001 - 18:15:44 MET

Użytkownik "irek" <irek_at_i.pl> napisał w wiadomości

> moze ktos sie spotkal z podobnymi objawami i jest w stanie "na
sluch"
> podpowiedziec co mi padlo.
> objawy:
> wlaczam komputer, zapalaja sie diody, wentylator procka pracuje i...
> nic sie nie dzieje. monitor sie nie wlacza, nie slychac bipniecia
> glosnika.
> plyta ABIT BH6 (czyli raczej dobra), procek C300A_at_450.
>
> ma ktos jakies sugestie.
> ja stawialem na plyte, ale dzisiaj kumpel mi podpowiedzial, ze to
> raczej procek zdechl (za mocno go krecilem? :)

> [...]

Na plycie Abit'a BF6 po zbytnim przekreceniu procka , jak komp nie
wstaje 3eba:
- wylaczyc zasilanie kompa na ok. minty (w specyfikacji chyba podja
wiecej ale to b.z.)
- wlaczyc go i 3ymac wcisniety przycisk insert
(wtedy resetuja sie ustawienia biosu dot. SoftMenu i procek idzie
fabrycznie)

Pozdrawiam
Przemek