Z czym zlozyc Durona?

Autor: Wozik (wozik_at_intercafe.com.pl)
Data: Tue 13 Mar 2001 - 18:15:02 MET

Witam,

pokrótce przedstawię sytuację: w niedługim czasie będę składał komputer
komuś, kto zupełnie się na nim nie zna. Dysponuję 3 tysiącami złotych i o
ile doskonale orientuję się w sprzęcie Intela i dla Intela, o tyle nie wiem
co warto, a czego nie, kupić pod AMD.

Oświećcie mnie drodzy grupowicze co i dlaczego warto kupić pod Durona i czy
komputer złożony na chipsecie VIA nie będzie stwarzał problemów. Dodam
jeszcze, że płyta jest dla mnie podwaliną komputera i nie będę na niej
oszczędzał, ale też nie będę płacił więcej niż 600 zł.

Nie życzę sobie, aby ten wątek przybrał postać kłotni zwolenników AMD i
Intela. Proszę o radę, ale o wyczerpującą radę z rozwiniętą częscią
"dlaczego" ;-)

Pozdrawiam

--
wozik_at_thor.intercafe.com.pl