Re: Problem z ramem

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Tue 13 Mar 2001 - 13:49:21 MET

Użytkownik TZD <tzd_at_interia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:98kve1$3im$1_at_news.onet.pl...

> Użytkownik "Raffa" <rafalw_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> większego
>
> Czytaj uwaznie. jak wklada 64 to ma 16 a nie 32. wiec czy to na pewno wina
> VX ???

spoko że tak - poprostu nie tylko że nie obcina do 32 (czyli tyle ile może)
ale jeszcze do tego nie wpełni widzi całą kość !!!!
na stornach poswięconych VX'om czytałem że ma to też związek z budową kości
(np. wzorcowe mają 8pamięci a nie wzorcowe 6 czy cośtakiego - chodzi o to że
na płytce DIMM kości pamięci są po jednej albo po obu stronach i albo jest
ich 8 albo 6 albo jeszcze inaczej
kum kum ??)
a......... i nawet jeśli nie rozumiesz co pisze to i tak mniejwiecej mam
rację bo kilka VX'ow w robocie jużtestowałem różnymi kościemi i np.
nietypowe 32 też nie chodziły albo chodziły jako 16