Re: Czyzby poczatek konca Intela ?

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Tue 13 Mar 2001 - 13:56:42 MET

> W odniesieniu do Intela to bzdura... co zreszta widac.

co bzdura ?
uważasz że Intel schyla się ??? - nie sądzę
(jeśli wypali promocja P4 i płyta ze zintegrowaną graffą ATi to chyba
jeszcze długo będzie trzeba czekać aż zrówna się z ADM)
a do tego wcale nie jestem wielkim zwolennikiem Intel'a , a wręcz przeciwnie
uważam że dobrze jest kiedy inne firmy depczą monopolowi po piętach bo to
powoduje że ten bardziej się przykłada

to samo tyczy się MS !!! tylko im nie ma kto im po piętach deptać