Re: TX, VX i inne ...

Autor: Krzywarp (krzywarp_at_yoyo.pl)
Data: Tue 13 Mar 2001 - 10:36:11 MET

> Tu mam mieszane uczucia -- miałem do czynienia z paroma BE6-II i
> prawdę mówišc kłopotów nie zaobserwowałem.

Właśnie - BE6-II. Moje zdanie jest takie, że Abit coś sknocił w BE6 i
wypuścił jej poprawioną wersję - BE6-II, przy okazji coś dodając (zdaje
się HPT370, ale nie jestem pewien).

> BH6 płytš na BX.

Znajomy też używa BH6 i twierdzi, że jest lepsza od BE6.

Ja teraz używam EPOXA EP-7KXA (VIA KX133, Slot A), do tego Athlon 550
MHz i jestem bardzo zadowolony. Według mnie, trzema najlepszymi firmami
produkującymi płyty główne są Asus, Epox oraz Iwill (podana przeze mnie
kolejność w zasadzie nie ma znaczenia, z wyjątkiem Asusa).

pozdrawiam
Krzysiek