Re: IRQ

Autor: Hiubi (hiubi_at_go2.pl)
Data: Mon 12 Mar 2001 - 23:59:54 MET

> - zacznij od wyłączenia PnP i samemu instaluj ...

Pnp wyłączyłem dopiero przedwczoraj, a instalowac jeszcze raz już
mi się nie chce. Przy nastepnej instalacji będę już wiedział.

To nie można teraz już tego zmienić???

PS. Jak będziecie instalowali W2k to jeszcze trzeba ustawić
Standard PC Computer na samym początku instalacji (gdy pyta się o wciśnięcie
F6
trzeba wcisnąć F5 i dalej...) Szczegóły na grupach o w2k.

--
Hiubi