Re: IRQ

Autor: falcontm_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 14 Mar 2001 - 09:56:16 MET

> Mam pewien problem z przerwaniami w w2k.
> Otóż VooDoo 3 i kontroler (na PCI ) HPT 370
> sa na przerwaniu 11.
> Nie moge tego zmienic. Mam wygaszone opcje zmian IRQ
> we właściwościach urządzeń.
>
> Po lekturze grup dodam, ze mam:
> 1.ACPI na S3(STR) - Suspend to DRAM (inna opcja w BIOSie to
>    jeszcze tylko S1 Power_on suspend)
> 2. APM w BIOSie włączone
> 2. W menedżerze urządzeń Standardowy komputer PC
> 3. Wyłączenie opcji APM we właściwościach energii też nie pomaga.
> 4. Zalogowany oczywiście z prawami admina.
> [...]
He he, widze ze nie tylko ja lubie miec porzadek z IRQ, nawet dla satysfakcji.
Dwie rady:
Jezeli masz w biosie opcje cos jak "IRQ PRIORITY" gdzie ustawia sie dane
przerwanie na dany slot PCI, to porubuj poprzestawiac.Jeżeli to nie podziala
to mozesz jeszcze niechciane przerwania przerzucic na Legacy ISA w Opcji PNP
biosu.W ostatecznosci pozostaje przekladanie kart na portach PCI.Nie wiem co to
za kontroler ten HPT, ale jezeli to Atapi lub Scsi i nie uzywasz tego na plycie
to go wylacz w biosie,zwolnisz dwa irq i ewentualnie ten HPT sam wskoczy na 14
lub 15