Re: jaki sprzęt?

Autor: MGB (mgb_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 12 Mar 2001 - 16:11:12 MET

Hi!

"Grzegorz" <gwaliszk_at_data.pl> napisales(as):

>Ja bym polemizował nad płytami LuckyStar'a.

A ja nie, zlozylem 2 takie kompy, kolega z 10 i jest z nii ZERO
problemow.

>Lepiej nabyć dobrą płytę i nie miec (a na pewno ograniczyć) późniejszych
>problemów z rozbudową itp.

Jakich na przyklad ?

>Proponuję zakres płyt (od najdroższej): ABITKT7A

To odnoscnie "niemania" klopotow ? ROTFL...

>(ata-100) ASUS A7V

Genialna plyta... droga i markowa... i nic wiecej. Mam taka i gdyby
nie to ze byla jedynym mozliwym wyborem kiedy ja kupowalem to bym jej
nie kupil.

>ABIT KA7 (ata66),

Kt& jesli juz.

>Gigabyte GA-7ZX-1 (ata66)

A ma zmiane mnoznika ?

>ale PC-133

A po co ? Zreszta w takiej cenie to dostanie Infineona a one i tak
chodza na 133 2-2-2

--
- mgb_at_priv.onet.pl - |"Wroga najlepiej zabic z duzej odleglosci,
- ICQ #49474044 ---- | bez ostrzezenia, strzalem w plecy. O honor