Re: Przekłamania na sieci

Autor: Grisza (griszas_at_interia.pl)
Data: Mon 12 Mar 2001 - 16:08:46 MET

Użytkownik "Janusz - Vahanara" <vahanara_at_olimp.gapp.pl> napisał w wiadomości
> 3 komputery W98 (A, B, i felerny C).
> Hub, karty sieciowe (identyczne, Realtek 100Mb/s).
> Skrętka kat. 5.
> Prawie dwa lata bez żadnych problemów.
> Protokół TCP/IP.
> Sieć bez wyjścia do internetu (tylko modem na komputerze C).
>
> Gdzie może leżeć błąd?
> Czym go diagnozować?
> Miałbym ochotę spróbować kopiowania tych plików spod DOSa, ale nie wiem,
jak
> się do tego zabrać.

Witam!
Proponuje a tym felernym kompie zainstalowac takie same sterowniki do karty
sieciowej jak na pozostalych dwoch (o ile faktycznie sa to karty oparte na
tym samym ukladzie). Widzialem juz kiedys cos podobnego z kartami opartymi
na realtek'u w jednej sieci (od roznych producentow) i problem zniknal po
zainstalowaniu wszedzie tych samech sterownikow (od karty Genius'a)
Druga rzecz jaka mi przychodzi do glowy to przelozenie karty do innego PCI.
Moze stery maja jakis problem z IRQ sharing i dlatego cos nie tak?

Pozdro
Grisza