Re: Napełnianie canonów - bezpieczne?

Autor: Andrzej (ajt_at_ajt.com.pl)
Data: Mon 12 Mar 2001 - 14:54:34 MET

"Jacek Osiecki" <joshua_at_ceti.pl> wrote in message
> Witam!
> Tak więc pytania:
>
> 1. Czy napełniacz fullmarka jest w miarę pewny i bezpieczny?

Witam,
Fullmarka akurat nie kupuję, bo kiedy zacząłem napełniać były tylko
print-rite (taki podwójny, w dodatku nie do bc-20, lecz bc01/02). Pierwszy
nabój udało mi się napełnić jakieś 7 razy, potem drukarka zaczęła piszczeć
że coś z nim nie tak. Drugi napełniam w kółko od prawie dwóch lat,
napełniłem go już ponad 20 razy i żyje. Jak zacznie przerywać to przetrę mu
dziurki płynem do mycia szyb i jest ok.
Nie wiem jak z mieszaniem, w ogóle zauważyłem, że krytyczne może być
przejście z jednego tuszu na inny, po prostu jeden może zawierać jakiś
składnik nierozpuszczalny w drugim, więc dlatego trzymam się cały czas tego
print-rite.

Pozdrawiam
Andrzej