Re: lampa skanera się nie wylącza

Autor: adadur_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 12 Mar 2001 - 08:49:14 MET

> Yo!
> Mam skaner Plustek OpticPro 1248U na porcie USB. Zainstalowany jest Ok i
> działa OK, ale denerwuje mnie że niezawsze/czasami gdy nie jest używany raz
> wyłącza lampe oświetlającą skanowany materiał a raz nie. Scaner Utility
> wykazuje włączoną funkcję wygaszania lampy, ręczne wyłączanie lampy też
> działa, a jak odczekam ustawiony czas 1-5 min to lampa jak świeciła tak
> świeci. Jak skanuję coś spod Micrografix'a to lampa się jednak wyłącza, a
> jak spod programu do OCR Fine Reader 4.0 to 'raczej' nie.
> [...]
Ano mam tan sam skaner i bardzo sobie go chwale, głównie na jego szybkość.
W Scaner Utility w górnym lewym rogu są dwiężaróweczki - musisz załączyć tą
prawą tak zby w okienku gdzie jest podawany czas świecenie można było edytować.
następnie trzeba pobawić się z lampeczką w prawym gornym rogu. na koniec
kilknij ptaszka na dla - takie potwierdzenie OK - potwierdzenia i zamknięcia.
Z FR (pomimo że często go używam) nie zauważyłem tego ale skaner mi się
wyłacza. Po wyłączeniu jak wracam do pracy w FR a skaner jest wyłączony to dość
dlugo nagrzewa się lampa(?).
Faktycznie to w autostarcie nie ma wpływu na prace skanera. ja swoj kupilem w
styczniu i instalowałem z załaczonych płytek (nie zmieniłem starów). Na
początku mialem problemy z instalacją - to wląśnie mogliby w Plusteku poprawić
Także używam w98.
adadur