szajsung 755 cd

Autor: Stev (rs_at_petrosin.pl)
Data: Mon 12 Mar 2001 - 06:56:30 MET

HI!
Tak dla swietego spokoju i dla potwierdzenia swoich zamiarow coby poslac ww
egzemplarz do serwisu pozyczylem sobie na weekend soniaka G200. Mozecie
sobie wyobrazic jaki szok pzezylem gdy sie okazalo, ze na nim obraz wcale
nie jest lepszy - wrecz przeciwnie bardziej juz odpowiada mi moj samsung. W
G200 obraz jest jeszcze bardziej nieostry a ustawienia konwegancji niewiele
w tej kwestii pomagaja! Dodam, ze oczywiscie uzylem sterownikow do G200 a
zeby wykluczyc stopien zuzycia moich oczu uzylem takze testera w postaci
mojej zony - potwierdzila ona to co ja zaobserwowalem z tym, ze jeszcze
bardziej nazekala na G200. Tak sie zastanawiam czy to nie moja wysluzona
TNT2 ( Viper770) robi mi takie cyrki? Czyzby zaszkodzilo jej chodzenie
1024x768 w 100 Hz przy sporym podkreceniu?( oczywiscie wsio 'odkrecilem' do
defaulta). Czy sterowniki do tnt maja tu jakies znaczenie? Czy
przeinstalowanie windy moze cos pomoc? W 2 ostatnie rzeczy nie chce mi sie
za bardzo wiezyc, ale nie takie 'cuda' juz widzialem! jak mi wpadnie w lapki
to potestuje tez z 8Mb Ati coby sie upewnic, ze jednak monitor jest good,
wkoncu kiedys i tak trzeba bedzie pomyslec o jakims MX-ie ( tylko jak to
przepchnac w domciu "Juz nie dolozysz do kompa ani zlotowki do konca roku
!!!!")
pozdrawiam
Stev