Re: identyfikacja nagrywarki przez Win

Autor: Jarek Druzd (raven_at_ae.pl)
Data: Mon 12 Mar 2001 - 07:57:44 MET

On Sat, 10 Mar 2001, Charles Bukowski wrote:

>kupilem nagrywarke oznaczona w cenniku sklepowym jako teac CD W512E,
>tymczasem win98 wykrywa mi ja jako CD W512EB, czyli model lepszy, bo z
>burn proofem.

zobacz czy Nero widzi BurnProofa na twojej nagrywarce, jezeli tak to
sprawdz go w praktyce, zacznij wypalac plytke i w tle zacznij kopiowac
jakis wielki plik (tak zeby obciazyc mocno dysk)...

--
     )\)\   Jarek Druzd (Raven) [http://www.raven.ae.pl]
  __ (o_o)  mailto: [raven_at_ae.pl] <*> [raven_at_freebsd.pl]