Re: Jaka karta do programów CAD?

Autor: adadur_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 12 Mar 2001 - 07:42:51 MET

> Mam pytanie, dotyczące wyboru karty graficznej
> Na wstępie zaznaczam iż nie jestem specjalistą w dziedzinie inforamtyki ale
> coś nie cos wiem, np to że karty graficzne ,,dzisiejszych czasów'' Voodoo,
> Geforce, RIVA itp na AGP do 500 zł to jakby norma i jasne jest że
> którakolwiek z nich jest o niebo lepsza od dawnych np S3 PCI 1 lub 2 MB TO
> JEST OCZYWISTE ALE:
>
> Konkretnie chodzi mi o uzytkowanie programów  graficznych NIE GIER, czy DVD
> Przykład do pracy w AutoCad
>
> Duron np 700, ATA/100,  128 RAM i grafika ? no właśnie czy warto płacić???
> [...]
Karta 16 MB to będzie minimum, najlepszym wyjściem będzie jakiś Ge-Force - taki
i wystarczasjący do potrzeb. Niech karta będzie ciutkę lepsza (bez przezady jak
twój koleś) przeciesz ma one przecować kilka lat. Jeżeli będziesz przacował w
autoCADzie (lub innym prog.) w 3D to dobrze będzie dokupić pamięć RAM. Dla 2d
128 RAM zupełnie wystarczy. Pamiętaj aby kupować kartę znanej firmy lub
sprawdzoną - mam nadzieje że zapewni ci to że karta będzie dawała pożądny ładny
obraz na monitorze.
Polecam Guillemout - Hercules
adadur