Re: Viewsonic PF775

Autor: Marcin Folek (kelof_at_home.com_!_)
Data: Mon 12 Mar 2001 - 06:39:54 MET

In article <3aabc5ec_at_news.vogel.pl>, "DPL" <dpl_at_poland.com> wrote:
> Mam od stycznia. Rewelacja, tyle moge powiedziec... Monitor na nastepne
> 5 lat Ja kupilem za 1500zl, nowy ale to cena bez vat. z vat to ok.
> 1800-1900zl. Jesli kupujesz w sklepie to zazwyczaj ViewSonic przysyla ci
> go kurierem i odbierasz i placisz w domu, tak samo jest z naprawami,
> dzwonisz a oni po niego wysylaja kuriera.
Tylko, ze jest taka niedogodnosc, ze musisz miec karton od monitora..
wywalisz karton i zegnasz sie z gwarancja. Lekko wkurzajaca polityka.
Zeby naprawde docenic ten monitor, trzeba miec jednak dobra karte
graficzna, bo u mnie na CL Riva TNT obraz w 1280x1024_at_85Hz moglby byc
jednak troche lepszy...

--
Kelof -> cs993373_at_ariel.cs.yorku.ca
"I had a fake identity once. It helped me a lot in becoming