Re: Viewsonic PF775

Autor: DPL (dpl_at_poland.com)
Data: Sun 11 Mar 2001 - 19:39:34 MET

Uzytkownik "Mirosław MARKIEWICZ" napisal w wiadomosci

> Prosze o opinie wlascicieli powyzszego monitorka co do jego
> jakosci i parametrow, jezeli ktos takowy posiada, i ew. za ile
> mozna go kupic w Warszawie (oczywiscie jak najtaniej) i gdzie.
> Z gory dziekuje.

Mam od stycznia.
Rewelacja, tyle moge powiedziec...
Monitor na nastepne 5 lat
Ja kupilem za 1500zl, nowy ale to cena bez vat. z vat to ok. 1800-1900zl.
Jesli kupujesz w sklepie to zazwyczaj ViewSonic przysyla ci go kurierem i
odbierasz i placisz w domu, tak samo jest z naprawami, dzwonisz a oni po
niego wysylaja kuriera.

Polecam,
Darek