Re: Pixel view Play tv PAK - video-in+zklocenia

Autor: Mariusz (mariusz_at_planet.pl)
Data: Sun 11 Mar 2001 - 18:25:36 MET

Użytkownik "Krionix" <krionix_at_poland.com> napisał w wiadomości
> ^^^^^^
> kompach :) ale jak nie znikna te paski to i tak w 3 kopy dostanie :)
Ja mialem 3 karty i sprawdzalem je w 5 albo 6 roznych kompach wszystkie
zachowywaly sie dokladnie tak samo. Serwis dystrybutora, firmy Action nie
potrafil nic poradzic, w koncu odpuscilem sobie i mam zwykla karte tv bez
kamerki (bo zaklucenia powoduje ten maly ukladzik obslugujacy kamerke)
marila_at_poczta.onet.pl