Re: Soltek SL75kv- Pomocy!

Autor: mizs (dedeusz_at_pf.pl)
Data: Sun 11 Mar 2001 - 18:17:18 MET

"Gentry" <del.gentry_at_poczta.fm.del> wrote in message
> Witam serdecznie,
> Czy ktos robil upgrade BIOSu na SL75kv? Kiedy tego probowalem za pierwszym
> razem (na wersje q3) skonczylo sie to flashowaniem EEPROMa na nagrywarce
(za
> 40 zl). Teraz q6 daje jakies mozliwosci overclocking'u (jest ustawienie
> mnoznika???) wiec jestem w sporej rozterce czy nie zaryzykowac. Czy ktos
> moze sie podzielic swoimi wrazeniami z flashowania tego biosu i/lub z
> podkrecania Durona na tej plycie? Bede wdzieczny za wszystkie uwagi.
> Pozdrawiam,

Witam, mam wprawdzie 75kav, ale bios ten sam.

Nie, w biosie nie bedziesz mial mozliwosci regulacji mnoznika -- mnoznik
ustawia sie switchami na plytce (tak jest przynajmniej w kav ale skoro bios
ten sam... ). Z poziomu biosu mozesz ustawiac fsb no i temp. procka.
No i tyle...
Aha... ja robilem upgrade biosu na swoim 75kav (Q6) no i w sumie bez
problemow (chociaz liczylem na to, ze moze pozbede sie tej paskudnej
reklamowki phoenix technologies ;< na wstepie)

Pawel