Re: Problem z Yamaha CDRW8424E

Autor: Sebastian Demski (sdemski_at_wp.pl)
Data: Sat 10 Mar 2001 - 21:50:15 MET

> no gdyby byla na gwarancji to pol biedy...

Nie wiem, czy próbowałeś, ale kolega ma starego Philipsa, który też zaczął
nawalać, jednak popróbował różnych rodzajów płytek i okazało się, że
nagrywarka potrafi nagrywać jeszcze zielone nie pamiętam czy konkretnych
firm, czy wszystkie. Wypróbuj, bo nie wiem, czy można ją gdzieś naprawić.
Poza tym naprawa byłaby pewnie tak droga, że bardziej opłacałoby się kupić
nową, szczególnie, że ostatnio staniały i za taką Yamahę krzyczą w sklepach
550zł.

Pozdro. Seba