Re: Co to jest Fuzzy Logic

Autor: alexwin (alexwin_at_interia.pl)
Data: Sat 10 Mar 2001 - 21:21:28 MET

Witam,

> Logika rozmyrta i oparte na niej systemy
> Sam chyba raczkujesz.
> O tym uczono w szkolach 20 lat temu.
Raczkuja w sensie, ze sa jeszcze mocno niedoskonale, a nie ze istnieja od
niedawna. Zadeh napisal swoja ksiazke w '65 wiec sama idea nie jest mloda.

> Zatem do badan lingwistycznych tak, ale w informatyce nieprzydatne

Ze do badan lingwistycznych przydatne to ja wiem, bo jestem polonista i
lingwistyka zajmuje sie na co dzien - stad moje uwagi na temat logiki
rozmytej.

Co do zastosowan informatycznych to nie jestem w tym mocny, ale moja
koleznaka pisze wlasnie prace magistereska na ten temat i z tego co sie
orientuje badania naukowe z tej dziedziny kwitna. Wciaz wychodza nowe prace
i jest spore zainteresowanie.

pozdrawiam
alexwin