Re: ATI TV Wonder - czestotliwosci w dekoderach

Autor: Tomek Galinski (tom_gal_at_osowa.gda.osk.pl)
Data: Sat 10 Mar 2001 - 21:24:02 MET

Witam ponownie!
Udało mi się! :) Teraz mam dostęp do całego pasma telewizyjnego :)

Gdzie był pies pogrzebany?
Oczywiście w adresach głowicy tunera określających pasmo VHF low i VHF
high. W zlokalizowaniu problemu pomógł mi program TV SET
http://kki.net.pl\~dsromd
tu mogłem dowolnie regulować ustawienia pasma vhf low i high
ustaliłem że ATI TV Wonder ma ustawioną głowicę tunera na takich
adresach:
UHF: 36400 (8E30h)
VHF low: 36512 (8EA0h)
VHF high: 36496 (8E90h)
I2C: 192 (C0h)
W multidec'u nie da sie tak ustawić parametrów, tam jest trochę inaczej.
Ustawienia w multidecu: ustawiamy tylko bajt dla uhf (48) vhf low (160)
i vhf high (144).
ufff wreszcie mogę dekodować C+ bo do tej pory niestety nie mogłem, bo
jest w kablówce na częstotliwości 135,25MHz do której do niedawna nie
miałem dostępu.
OK to tyle!
Pozdrawiam!
Tomek