Re: problem z bledami na dysku

Autor: prodrive (tnt_at_klub.chip.pl)
Data: Sat 10 Mar 2001 - 20:50:02 MET

Użytkownik "X Y Z" <xyz_at_post.pl> napisał w wiadomości
> Czesc
>
> Stare ale jedank problematyczne: mam bardzo stary dysk z bardzo waznymi
> danymi. Dysk jest podzielony na dwie partycje ale system widzi tylko
> pierwsza partycje. Druga najprawdopodobniej jest niewidoczna z powodu
bledow
> na niej. Czy jest jednak jakis program, ktory odzyska to, co sie chociaz
da
> z tej zniszczonej partycji?...
> Pracuje pod Win2k, a dysk, ktory chce uratowac jest pod DOSem...
>

> Pozdrawiam
> Kuba

Jak nie widac calej partycji to byc moze ulegla uszkodzeniu tablica
partycji.
Mialem kiedys doczynienia z podobnym problemem i pomogl mi programik
Disk Editor Nortona, ale znalem dokladne parametry partycji tzn. adresy jej
poczatku i konca.

Pozdrawiam

PS. Od tamtego czasu robie regularny 'back up" i o nie straszne mi padniecia
dysku ;)