Re: Athlon

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sat 10 Mar 2001 - 17:06:55 MET

"Tomasz T." <2000t_at_wp.pl> wrote in message news:98aq2m$9d8$1_at_news.tpi.pl...
> No nie wiem czy "wydajność podobna" trzeba przyznac ze AMD naprawde jest
> lepszy...
> a cena ma znacznie nizsza... i naprade nieozumie dlaczego ktos chcialby
> wybrac Intela...
> A ze chodzi ciszej to juz jest parodia... i swiadczy o czyims poczuciu
> humoru...

to jednak sprobuj
1) bo jak ktos ma dobra plyte pod procki intela to nie bedzie kupowal amd
2) bo intel to intel
3) bo jak ktos jest uparty na intela to kupi intela
4) z milosci do intela
5) bo jest wiekszy wybor plyt po procki intela
6) bo ktos ma kasy jak lodu i do przegladania
    poczty kupuje P3 900Mhz

Krzysiek