Re: glupie chyba pytanie...

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sat 10 Mar 2001 - 16:59:25 MET

"Adasiek Zwierzaczek" <podolany_at_poczta.wp.pl> wrote in message

> LOL;
>
> nie ma najmniejszego znaczenia z jakiego medium jest ladowany system; to
> zalezy tylko od biosa komputera; moze to byc magnetyczna pamiec dyskowa
/np.
> dyskietka FDD_HD; np. dysk HDD/; moze to byc pamiec optyczna; pamiec typu
> FlashROM /np. scalak na plycie glownej, tyle ze nie wiem kto tak ma/; i co
> tam jeszcze; BIOS decyduje skad wziasc program, ktoremu przekazuje
kontrole;

Oooo ty, zlosliwy cwaniaczku bedziesz mnie tu uczyl, starego komputerowca,
czego mozna startowac system. A jak bys przeczytal caly watek to bys wiedzal
co chodzi i nie probowal pouczac mnie. Poza tym w domowych warunkach
najczesciej
uzywanym nosnikiem to awartyjnego bootowania systemu jest stara poczciwa
dyskietka.

Krzysiek