Re: glupie chyba pytanie...

Autor: Adasiek Zwierzaczek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Sat 10 Mar 2001 - 15:27:07 MET

Użytkownik "Krzysiek" <silverman_at_go2.pl> napisał w wiadomości
[..]

> a o dyskiece systemowej slyszales

LOL;

nie ma najmniejszego znaczenia z jakiego medium jest ladowany system; to
zalezy tylko od biosa komputera; moze to byc magnetyczna pamiec dyskowa /np.
dyskietka FDD_HD; np. dysk HDD/; moze to byc pamiec optyczna; pamiec typu
FlashROM /np. scalak na plycie glownej, tyle ze nie wiem kto tak ma/; i co
tam jeszcze; BIOS decyduje skad wziasc program, ktoremu przekazuje kontrole;

--
adas; podolany_at_go2.pl
jestem tylko kretynskim modemiarzem