Re: jak to jest z pamiecia DIMM?

Autor: Krionix (krionix_at_poland.com)
Data: Sat 10 Mar 2001 - 13:39:53 MET

> 2 kosci DIMM 32 MB PC-100
> 1 kosc DIMM 128 MB PC-133
>
> - czy one moga dzialac wszystkie 3 razem w jednym systemie?

nie widze przeszkod, jesli beda dzialc na 100mhz, czasami kosci sie 'gryza'
z plyta glowna ale to czasami... na 98% wszystko pojdzie OK

> - czy ma to jakies znaczenie, w ktore sloty pamieci na plycie ktora kosc
> bedzie wlozona? czy np. 128 powinna byc w slocie DIMM1, a 32ki w drugim i
> trzecim?

Nie jestem pewien czy to ma jakas roznice ale wloz 128 do 1 banku a 2x32 do
2 i 3 banku, mozesz przekladac ramy w slotach i sprawdzic przeciez to nic
nie zepsuje :)