Re: by³o UWAGA OSZUST jest SMALL VICTORY

Autor: Mariusz (derulon_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 10 Mar 2001 - 10:52:18 MET

U¿ytkownik HubertB <hubertbilski_at_ofi.pl> w wiadomo¶ci do grup dyskusyjnych
napisa³:98asn9$jul$1_at_news.tpi.pl...
> Witam,
>
> a small victory!
>
> w³a¶nie prokurator wyda³ nakaz zabezpieczenia $$$!
> ten ch...j jej ju¿ nie dostanie!
> panowie i panie - OTWOERAÆ PACZKI NA POCZCIE NAWET WBREW PROTESTOM
> PRACOWNIKÓW.
> w przypadku wtopy zadzia³a wy³±cznie szybkie dzia³anie!
> NIE DAJMY SIÊ OSZUSTOM!
> JEST NA NICH SPOSÓB!
> szczegó³y wkrótce!
> pozdr.

Czesc.
Mialem podobna sytuacjetylko z karta dzwiekowa.
!55 zl. niby nie duzo ale.
Dzieki uprzejmosci pani na poczcie zablokowalem wyplate pieniedzy
dla oszusta i zglosilem sprawe na Policje. Prokurator wszczol postepowanie.
Ostatnimi czasy jest sporo takich przypadkow dlatego Policja
zaczela wykazywac swoje zainteresowanie tym zjawiskiem,
a poczta wprowadzila mozliwosc zablokowania wyplaty pieniedzy.
Jakdla mnie to wystarczy. Pieniadze narazie stracone. Moze za jakis czas
sie je odzyska.
Nawet wiem jak nazywa sie oszust, znam jego adres, telefon domowy
( wszystko dzieki poczcie ) ale przeciez nie bede jechal przez pol Polski po
155zl.
Benzyna wyjdzie drozej.
Wczesniej czy puzniej cos sie wyjasni.

Na koniec oszust: