by³o UWAGA OSZUST jest SMALL VICTORY

Autor: HubertB (hubertbilski_at_ofi.pl)
Data: Fri 09 Mar 2001 - 16:25:39 MET

Witam,

a small victory!

w³a¶nie prokurator wyda³ nakaz zabezpieczenia $$$!
ten ch...j jej ju¿ nie dostanie!
panowie i panie - OTWOERAÆ PACZKI NA POCZCIE NAWET WBREW PROTESTOM
PRACOWNIKÓW.
w przypadku wtopy zadzia³a wy³±cznie szybkie dzia³anie!
NIE DAJMY SIÊ OSZUSTOM!
JEST NA NICH SPOSÓB!
szczegó³y wkrótce!
pozdr.

U¿ytkownik HubertB <hubertbilski_at_ofi.pl> w wiadomo¶ci do grup dyskusyjnych
napisa³:98a2dq$rgl$1_at_news.tpi.pl...