Re: Jeszcze o dyskach.

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Fri 09 Mar 2001 - 23:16:51 MET

Niejaki(a) Justyna Biala <nell_at_cafe.surfnet.pl> w artykule
<slrn9aegg4.igj.nell_at_cafe.surfnet.pl> w grupie pl.comp.pecet twierdzi,
ze...
> Fujitsu 20GB UDMA 66 7200rpm

ogolnie jak nie padnie to powinien chodzic dlugo. b. cichy, trochu
wolnawy, ale to je 7200rpm, wiec powinno byc spoko. chyba ze zamierzasz
jakies wariacje odsttawiac w stylu b. obciazony serwer plikow :)

> Seagate 30GB Medalist ATA 100 54

Eeee.... Medalisty sie przypadkiem nie skonczyly na 4GB? :P

> Seagate 30GB Barracuda II 7200 rpm ST330632A
> Seagate 20GB Barracuda III 7200 rpm ATA 100

niech Bog Cie broni od obu :P

> Seagate 20.4GB ATA 100
> Seagate 304GB U5 5400 rpm UDMA 100

Jesli juz to Seagate U5 40GB. Ten jest naprawde godny polecenia :)

> IBM 30GB DTLA-305030 5400rpm ATA/100
> IBM 40GB DTLA-306040 6400rpm UDMA 100
> IBM 30GB DTLA-307030 7200rpm/ATA 100

hmmm... z IBM'ami mialem trochu do czynienia, jednak nie widze roznicy
miedzy nimi, procz tego ze sa kolejno o d najwolniejszego do najszybszego
;)

ogolnie b. dobre dyski, jednka do skladu plikow sie nie nadaja
(szczegolnie 7200rpm) - wychodza na tym drozej. Na skladowniae to Seagate
U5.

> Co oznacza to DTLA?

W IBM Corp. ktos mial taka fajantazje i nazwal tak ta serie dyskow....
moze na czesc niespelnioneg milosci z lat szkolnych? :) nie wiem :)

> Samsung 30GB UDMA 100''

Nie, nie, nie, nie, i jescze raz nie. Nie dotykaj go nawet... :P

> WD Caviar 30 GB

Nie znam :)

--
|_____Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|