Jeszcze o dyskach.

Autor: Justyna Biała (nell_at_cafe.surfnet.pl)
Data: Thu 08 Mar 2001 - 09:20:47 MET

Hej!
Ja też chcę kupić dysk, jak kolega z poprzedniego wątku.
Mam więc konkretne pytanie: który z wymienionej poniżej listy
dostepnych mi dyskow polecilibyście mi najbardziej?
A przy okazji, może ktoś by opisał te parametry dysków, które
się pojawiają tu?

Może powiem tylko jeszcze, jaki mam sprzęt, jeśli to może mieć
znacznie: FIC VA-503+;AMD K6-2 333MHz;96MB RAMu.

I lista dysków:
Fujitsu 20GB UDMA 66 7200rpm
Seagate 30GB Medalist ATA 100 54
Seagate 30GB Barracuda II 7200 rpm ST330632A
Seagate 20GB Barracuda III 7200 rpm ATA 100
Seagate 20.4GB ATA 100
Seagate 304GB U5 5400 rpm UDMA 100
IBM 30GB DTLA-305030 5400rpm ATA/100
IBM 40GB DTLA-306040 6400rpm UDMA 100
IBM 30GB DTLA-307030 7200rpm/ATA 100
   Co oznacza to DTLA?
Samsung 30GB UDMA 100''
WD Caviar 30 GB

pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedzi
nell